Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

Με γνώμονα την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη και τον σεβασμό του καταναλωτή, τόσο τα 2 φυσικά καταστήματα Crosby όσο και το e-shop Crosby.gr έχουν θεσπίσει μια ευέλικτη όσο και δίκαια πολιτική επιστροφών, η οποία περιλαμβάνει ή επιστροφή χρημάτων ή χορήγηση πιστωτικού για νέα αγορά ή αντικατάσταση προϊόντος με ίδιο (άλλου μεγέθους π.χ.). 

Προϋποθέσεις
Οι επιστροφές γίνονται αποδεκτές όταν πληρούνται όλες οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

1. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών (14) ημερών από την ημέρα έκδοσης της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς. Εδώ εντάσσεται και το Δικαίωμα Υπαναχώρησης το οποίο μπορούν να ασκήσουν οι καταναλωτές για οποιονδήποτε λόγο.  

2. Η αποστολή των προϊόντων που έχουν αγοραστεί ηλεκτρονικά θα πρέπει να γίνεται στη διεύθυνση «CROSBY - Κωνσταντίνος Χαραλαμπόπουλος, Πρωτεσιλάου 64, Ίλιον, 131-22, Αττική». Τα online προϊόντα μπορούν επίσης να προσκομίζονται στο κατάστημα του Ίλιον. Στο ίδιο κατάστημα (Πρωτεσιλάου 64, Ίλιον, 131-22), πρέπει να προσκομίζονται και τα προϊόντα που αγοράστηκαν από το εν λόγω κατάστημα.
Μόνο τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί στο κατάστημα του Περιστερίου θα πρέπει να προσκομίζονται αποκλειστικά στο κατάστημα του Περιστερίου (Εθνικής Αντιστάσεως 30 & Σαρανταπόρου, Περιστέρι 121-34).

3. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από φωτοαντίγραφο της απόδειξης πληρωμής ή αποστολής λιανικής εάν έχει εκδοθεί τιμολόγιο, ώστε να πραγματοποιήσουμε την επιστροφή και λογιστικά. Εννοείται ότι στα φυσικά καταστήματα η απλή προσκόμιση της απόδειξης αρκεί.  

4. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση κατά την παραλαβή, αχρησιμοποίητα και χωρίς να έχουν υποστεί αλλοιώσεις (σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν θα γίνεται αποδεκτή). Επίσης θα πρέπει να συνοδεύονται με άθικτη την αρχική τους συσκευασία, τα ταμπελάκια καθώς και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν τα συνοδεύει. Σε περίπτωση επιστροφής υποδημάτων, θα πρέπει αυτά να βρίσκονται στο αυθεντικό τους κουτί, ενώ σε περίπτωση ενδυμάτων θα πρέπει να είναι τοποθετημένα στην αρχική τους συσκευασία.   

5. Για λόγους υγιεινής και προστασίας της δημόσιας υγείας, δεν επιστρέφονται τα εσώρουχα και οι κάλτσες, ενώ αλλαγές δεν πραγματοποιούνται στα μανικετόκουμπα και στα tie bars, καθώς αυτά αποτελούν μοναδικά προσωπικά αντικείμενα. 

6. Είναι ευνόητο ότι προϊόντα που έχουν φθαρεί, πλυθεί, λερωθεί, σκιστεί ή γδαρθεί δεν δύνανται να θεωρούνται ως επιστρέψιμα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, είμαστε πρόθυμοι να ακούσουμε την αιτιολόγησή σας.

7. Το κόστος επιστροφής για αγορές από το e-shop το επιβαρύνεται ο πελάτης. Σε περίπτωση που αποστείλετε το δέμα με «χρέωση παραλήπτη», τα έξοδα αποστολής θα χρεωθούν στη νέα παραγγελία ή αφαιρούνται από την προσωπική καρτέλα πελάτη, σε περίπτωση που επιλέξετε πίστωση για μελλοντικές αγορές. Το κόστος επιστροφής εάν το στείλετε με τη συνεργαζόμενη ταχυμεταφορική εταιρεία (Γενική Ταχυδρομική) είναι στα 5€, ενώ αν επιλέξτε άλλο courier ή θα πληρώσετε κατά την αποστολή ως «χρέωση αποστολέα» ή θα αφαιρεθεί το ποσό που θα χρεωθεί η εταιρεία Crosby κατά την παραλαβή του πακέτου από τη μεταφορική εταιρεία ως «χρέωση παραλήπτη».
Εξυπακούεται ότι δεν υπάρχει κόστος επιστροφής προϊόντων μέσω του φυσικού καταστήματος, ακόμη και αν έχουν αγοραστεί από το e-shop.   

8. Το ποσό που αντιστοιχεί στα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πιστωθεί στην προσωπική σας Καρτέλα Πελάτη, στο κατάστημά μας, κατόπιν συνεννοήσεως, προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε στις επόμενες αγορές σας ή μπορεί να σας επιστραφεί ακέραιο σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

9. Απαραιτήτως, θα πρέπει να συμπληρωθεί από τον πελάτη η σχετική φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται εδώ και η οποία μας διευκολύνει στην επιτάχυνση της διαδικασίας. Εναλλακτικά, μπορεί να συμπληρωθεί η ίδια έντυπη φόρμα που περιέχεται σε κάθε αποστολή παραγγελίας που έχει πραγματοποιηθεί μέσω του e-shop και να επιστραφεί μαζί με το προς επιστροφή δέμα.   

10. Ξεχωριστοί όροι ισχύουν για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων:

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Τα καταστήματα Crosby εμπορεύονται μόνο αυθεντικά προϊόντα κορυφαίων brands, τα οποία έχουν περάσει εξονυχιστικούς ποιοτικούς ελέγχους πριν τη διάθεσή τους. Παρότι εξαιρετικά σπάνιο γεγονός, ένα απειροελάχιστο ενδεχόμενο ελλαττωματικού προϊόντος (μέσα σε χιλιάδες) μπορεί να υφίσταται. Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν παρουσιάσει κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μήνα από την ημερομηνία αγοράς τους.
Δεν μπορεί να θεωρηθεί ελαττωματικό οποιοδήποτε προϊόν παρουσιάσει απλή φθορά λόγω χρήσης ή βλάβη λόγω κακής μεταχείρισης (π.χ. πλύσιμο σε υψηλότερους βαθμούς). Τα προϊόντα που παρουσιάζουν πρόδηλο κατασκευαστικό ελάττωμα μπορούν να αντικατασταθούν από εμάς με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, ή μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο προϊόν της επιθυμίας σας.
Σε περίπτωση που υπάρχει διαφωνία ως προς το κατασκευαστικό ελάττωμα, η επιχείρησή μας διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία για ποιοτικό έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι πραγματικό. Σε περίπτωση διαπίστωσης πραγματικού ελαττώματος, το προϊόν μπορεί είτε να επιδιορθωθεί είτε να αντικατασταθεί με άλλον προϊόν.
Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος που αγοράστηκε online, από το e-shop, το κόστος επιστροφής βαρύνει την εταιρεία μας.

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Μάθε περισσότερα